Donem resposta als reptes del món actual
Passeig Tolrà, 22 - Castellar del Vallès
937 145 385
Acompanyem els joves al llarg de 4 cursos i volem vetllar per les seves emocions i relacions interpersonals; ajudar-los a valorar les diferents maneres de ser adolescent i el que aporta de bo la diversitat; ensenyar-los a continuar aprenent de manera significativa, per ser fàbriques i no magatzems d’informació; oferir-los metodologies variades per motivar-los a mantenir el gust i el plaer davant els aprenentatges, generar-los preguntes i demanar-los respostes creatives, crítiques i argumentades; i sobretot volem encomanar-los la il·lusió per participar i per implicar-se en la comprensió i la transformació del món que els tocarà viure i crear el seu propi itinerari de vida.
Els alumnes que ho desitgin poden iniciar, a partir de 2n d’ESO, el Batxillerat Dual, que els permet obtenir la mateixa titulació que els estudiants nord-americans en finalitzar el High School (American High School Diploma), reconeguda a tots els estats i universitats del món.
Creat i desenvolupat per Academica Corporation, el Batxillerat Dual aporta principalment tres valors afegits als estudiants que el cursen:
Es dediquen sis hores a la setmana, dins l'horari escolar, repartides entre els quatre cursos de l'ESO. Es prepara als alumnes d'S1 i S2 pel B1 Preliminary (PET) i als alumnes d'S3 i S4 pel First Certificate (FCE).
Science Bits és un currículum de ciències basat en la investigació i dissenyat per aprendre comprenent aplicat a tots els cursos d’ESO. Les lliçons de Science Bits inclouen tots els elements d'un procés d'aprenentatge constructivista del tipus 5E (Engage, Explore, Explain, Elaborate i Evaluate), començant per la fase de motivació de l'alumnat i realitzant el seguiment de la seva evolució; per fer-ho s'utilitzen una gran quantitat de continguts multimèdia interactius.
L'objectiu d'aquest pla és contribuir a un desenvolupament complet i integral de l'alumnat de l'ESO, d'acord amb els seus interessos, capacitats i expectatives, tot ajustant-les a la realitat del món professional actual. Mitjançant l'organització i la planificació d'un seguit d'activitats i accions a desenvolupar, es pretén acompanyar l'alumnat i facilitar-li el seu autoconeixement personal, per tal que, quan acabi la secundària, pugui triar i prendre decisions amb criteri, que afectaran el seu futur personal, professional i acadèmic.
Els alumnes de 3r d'ESO dediquen 10 hores, fora de l'horari escolar, a fer activitats de servei, sigui a la mateixa escola o en altres centres del poble que puguin necessitar el seu voluntariat.
Aquesta experiència forma part de l'activitat de tutoria i els permet conèixer una altra realitat social i educativa, alhora que els ofereix l'oportunitat de saber què implica fer un voluntariat.
Col·laborem entitats com: Obra Social, Càrites, Ludoteca, Banc de Sang, etc.
En el nostre centre es potencia la CREActivitat; la capacitat de la ment per associar idees de manera nova, inventar objectes i promoure solucions originals als problemes als quals ens enfrontem.
L’art per nosaltres, correspon a una visió diferent de la realitat en què vivim. L’art és coneixement, ens envolta en el nostre dia a dia i constantment ens transmet informació, pensaments, emocions i sentiments. En aquest àmbit, aprenem a valorar-nos i a ser autocrítics. Generem un procés d’autoconeixement i resposta, el qual es caracteritza per un treball d’exploració a través dels sentits, i una experiència de resolucions creatives.
Per tal que els joves s’adonin de la connexió que tenen els aprenentatges escolars amb feines reals, es realitzen projectes i tallers amb l’ajut de diversos professionals del municipi o de l’entorn més proper (geògrafs, historiadors, escriptors, periodistes, il·lustradors, actors, guionistes, músics, dietistes, cuiners…). És una manera de despertar talents diversos i mostrar possibles sortides professionals.
Tutoria de 25 minuts del tutor/a amb un petit grup de tres alumnes. Basada en el desig d’escoltar, de comprendre, de no jutjar, i poder transmetre a cadascun dels nostres alumnes "tú m’importes".
Xcelence és un model de referència en orientació, impulsat per la Fundació Bertelsmann, que proporciona una visió innovadora i pràctica als centres educatius.
Com a escola concertada oferim una sèrie d’activitats complementàries que reforcen la nostra activitat educativa i ens ajuden a formar alumnes encara més competents globalment.
A l’etapa d’educació secundària, oferim les activitats complementàries següents:
Consulta els detalls de les matèries complementàries
Itinerari científico-tecnològic: Biologia i Geologia // Física i química // Tecnologia
Itinerari humanístic: Història de l'art // Eines digitals i Economia // Psicologia
Itinerari ocupacional: Història de l'art // Eines digitals i Economia // Tecnologia
Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de la fundació.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola