Donem resposta als reptes del món actual
Passeig Tolrà, 22 - Castellar del Vallès
937 145 385
Acollim els alumnes en un entorn proper i familiar. Estimulem el desig de preguntar-se i de voler saber, tot fent d’aquest desig el motor de la motivació per a l’aprenentatge. Donem molta importància al vincle emocional i els hàbits, per tal d’aconseguir un bon desenvolupament personal i desvetllar totes les potencialitats intel·lectuals de la persona. Contribuïm al desenvolupament físic, afectiu, social i intel·lectual a través de metodologies globalitzades que afavoreixen un aprenentatge cooperatiu, lúdic i significatiu.
El treball per racons és una metodologia que consisteix a organitzar l’aula en diversos espais on els alumnes, distribuïts en petits grups, realitzen activitats simultànies de manera autònoma. És una manera de treballar més creativa i flexible, en la qual el paper del mestre és dinamitzar els aprenentatges i animar els alumnes a participar en tots els espais d’activitat i aprenentatge.
Els ambients són uns espais per aprendre a ser i a actuar de manera autònoma; per aprendre a pensar i a comunicar; i també per descobrir i tenir iniciativa.
Proporcionem cinc ambients per on els infants van passant al llarg de l’any, en grups internivells (d’I3, I4 i I5), dos cops per setmana:
Els Padrins de Lectura és un projecte important tant per als alumnes d'I5 com per als de P6. Cada alumne d’I5 té un padrí o padrina de lectura de P6, amb el qual realitza activitats relacionades amb la lectura d’un llibre (que llegeixen junts) amb una freqüència quinzenal. La relació que s’estableix entre padrins i fillols és molt especial i beneficiosa en ambdós sentits. Per als més petits, els "seus" padrins i padrines són un model de comportament, actitud i gust per la lectura. Els fillols, per als alumnes més grans, esdevenen algú molt especial a qui acompanyar, motivar i animar en aquest viatge lector, que dura tot el curs, i que fomenta la relació entre els alumnes de diferents cicles.
La psicomotricitat, que impartim en anglès, afavoreix el desenvolupament motriu, expressiu i creatiu dels infants a partir del moviment. Proposem activitats que utilitzen el cos com a instrument per explorar, comunicar i relacionar-se amb el món.
Tutoria de 25 minuts del tutor/a amb un petit grup de tres alumnes. Basada en el desig d’escoltar, de comprendre, de no jutjar, i poder transmetre a cadascun dels nostres alumnes "tú m’importes".
Dediquem quatre hores setmanals a les matemàtiques manipulatives i vivencials a través del programa EMAT, basat en les intel·ligències múltiples, i amb el suport de Tekman Books i CiberEmats. EMAT ens permet treballar les matemàtiques d’una manera contextualitzada i adaptada a la realitat dels nens i nenes mitjançant diferents activitats i propostes:
Com a escola concertada, a FEDAC Castellar oferim una sèrie d’activitats complementàries que reforcen el nostre projecte educatiu i ens ajuden a formar alumnes encara més competents globalment.
A l’etapa d’educació infantil, les activitats complementàries són:
Consulta els detalls de les matèries complementàries
Si vols rebre informació sobre cursos, activitats i esdeveniments de la fundació.
25 escoles a Catalunya amb un projecte transformador, compromès i il·lusionant: #avuixdemà
© 2020 Escoles FEDAC | Tots els drets reservats - Avís legal - Política de privadesa - Política de cookies - Design by Creaescola